The hope is we have so much to feel good about.

Kort, väldigt kort arbetsvecka! Men jag klagar absolut inte! :) Underbart väder idag!!! Solsken och upp mot ca 26 grader :D Spederat mycket tid utomhus med lillen! Men efter lunch åkte vi och såg på bio. Hop, filmen om en EasterBunny. Ganska så gullig film detdära. Ensamma i biosalongen var vi också:P Sen har jag haft lillen som ett plåster hela dagen. Märks ju verkligen att hon saknat mej:P Och jaaa.. Jag har faktiskt saknat henne också. 2 veckor ifrån vararanda går ju ändå ganska bra. Men hur i hela skogen man ska kunna säga hejdå till dessa barnen när jag väl ska åka hem, är ju ett stort fett frågetecken. Men den tiden den sorgen, som man brukar säga!

Ikväll ska jag få gänget att fira lite valborg. Får se om jag lyckas! :P Hela familjen verkar vara lite smått nere för tillfället. Men det är ju då vi jobbar tillsammans. Så det ska nog gå bra! :)


It's who I am, don't have to try hard
We always say, say like it is
And the truth is that I really miss
All of it
And nothing at all

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0