Take a look at my face, there's no price I won't pay.

Väldigt osmart drag av mig att bestämma mej för att inte göra så mycket under min semester. Speciellt eftersom mina semesterveckor sker tätt inpå då jag firar ett år med USA. Jag visste att det skulle bli jobbigt då. All denna "avkopplingstiden" blir inte så avkopplande som jag hade hoppats. Hade någon gett mej en biljett hem så jag kunde fira påsk hemma hade jag tagit den direkt. Men om någon frågar mig imorgon kommer nog mitt svar bli lite annorlunda:P Like a roller coaster!

För att inte låta allt så negativ så är ju helgen här nu och då brukar allt kännas myket bättre! Dessutom har solen tittat fram idag! Så nu sitter jag på min veranda och solar lite. Och just precis sprang två ekorrar förbi. Så fy skam är det verkligen inte:)

Tänkte även passa på att säga Glad Påsk till alla mina läsare! Jag hoppas ni får en superbra helg! Och tack för att ni läser, det är för er jag skriver. ♥



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0