Some people feel the rain, others just get wet.

Anledning till min lilla paus här i bloggen är helt enkelt att jag inte haft något bra att säga. Jag följer Stampes råd i Bambi "om du inte har något bra att säga, så säg inget alls". Det uttrycket var väl menat att man inte skulle säga något dumt om andra men jag tror det funkar ganska så bra nu med:P Av olika anledningar gick mina planer om att åka till New York denna helgen inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men men, det kommer komma fler tillfällen! Istället blev det en ganska lugn helg. Såg "Water for Elephant" på bio som var en grymt bra film, var på en fest, hade myssöndag med Anna och lite annat smått under påskhelgen. Och jag kan ärligt säga att det blev inget påskfirande överhuvudtaget.

Idag var jag på Braintree Mall med Anna under dagen. Hur kan det komma sej att jag som inte alls skulle handla något kom hem med mer saker än Anna som skulle storhandla? :P Det lät kanske lite överdrivet för jag handlade inte speciellt mycket.;P Nu på kvällen mötte jag upp Leyro som jag inte sett på hela helgen. Vi kunde helt enkelt inte ha längre tid ifrån varandra:P

Annars fick jag reda på idag att LINDA kommer nästa vecka!!!!!! Blev ju nästan så glad att jag började gråta! :) Ska bli underbart att få se henne igen! :) Längtar sjukt mycket!



♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0