Sing like no one is listening, dance like no one is watching and love like you’ve never been hurt.

Hur kan man vilja ha två saker så mycket på samma gång? En del av mej vill bara att detta ska vara över så jag kan komma hem igen. Men en annan del av mej vill aldrig att detta ska ta slut. Hade man gjort en tv-serie om mitt liv som jag känner mej just nu hade den väl kallats typ Skilda världar eller nått. Som alla kanske kan räkna ut är min saknad efter Sverige lite extra stark idag.

Det är redan torsdag och en vecka av min semester har redan passerat. Vädret är inte alls som man hade velat på sin semester. Igår stod jag och skrubbade mitt badrum och tvättade 4 maskiner tvätt. Jag försöker att njuta av min semester men känner mej mer stressad av allt jag vill göra i sommar och hade kunnat dödat för att haft dessa två veckor då istället. Men kan vara bra att bara va också. Man kanske inte behöver göra något speciellt varje dag bara för att det är semester? :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0