Nobody said it was easy, no one ever said it would be so hard.

SEMESTER!!! :) Ja nu står jag inför två veckors semester:) Najs:) Åkte med familjen till flygplatsen i morse för att sedan köra hem bilen. Kul att jag sen missar avfarten och lyckas komma in i Boston.. I rusningstrafiken. Med en GPS som var för slow för att hinna med alla gator. Men till sist lyckades jag hitta rätt:) Regnat har det gjort hela dagen, en perfekt dag för att göra absolut ingenting:P Okej det är inte helt sant att jag inte gjort någonting. Jag åkte faktiskt äntligen och handlade lite mat till kylskåpet. Jag gav mej även på att göra pannkakor. Något jag svor mycket över då det blev mest en röra. Jag erkänner. Jag är ingen mästerkock. Men det insåg vi väl alla när jag inte fattade vad det menades med att RIVA potatis och inte hacka sönder dom. Men jag ska ju ha en privat kock sen när jag blir rik så det spelar ju ingen roll:P

Nu på kvällen fick jag sällskap av Anna. Vi tittade på Idol och snackade. Dreglade även över hästsportstidningar och alla fina saker man kan köpa här... Jag är faktiskt lite sugen på att köpa med mej något hem.. Hade det inte varit lite fräckt? En sadel kanske. Kan man ta det på planet? :P Okej, nu var jag nog lite ironisk..



I love u my BFF. ♥

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0