Just open your eyes, you will see the light shine.

Vårkänslorna bara sprudlar denna helgen! Vädret har varit underbart! Fast det var väl tur det, det lyckades minsann snöa i fredags så pass att man började få tvivel om våren verkligen var påväg. Men yes! :) Grillning ute på Viktors veranda tills solen gick ner. Dansade till musiken och hade solglasögonen på tills vi knappt kunde se våra fötter:) Men vi fick väl inse till sist att det blev lite för kallt för att vara ute hela kvällen. Så vi fick dra oss in och leka lite lekar och dansa i Viktors lilla rum i källaren :) Det var en toppenkväll om du frågar mej :)

Söndagen har varit lugn, kanske så lugn som en söndag ska vara. Hade ingen bil idag så fick underhålla mej själv ett tag innan Anna kom och gjorde mej sällskap:) Köttfärssås och spagetti fick vi lagat innan Viktor, Tine och Sina klampade in i min källare. Tillsammans åkte vi sen till Shipyard i Hingham. Men bara för en liten stund för sen var det dax för mej att åka hem och jobba en sväng. Alla ungarna sover sött så jag kan väl kanske inte kalla det jobba. Var precis uppe hos tvillingflickan och klappade på hennes huvud då hon trodde det var monster i gardroben. Men jag jagade ut dom:) Bra va? :)

För övrigt firar jag 11 månader med USA idag. Vart tog tiden vägen?


Jag sa ju det. Jag är Dr Dolittle. Denna fula kalkonen stod hos våran närmsta granne igår:P


När hela familjen ska käka brunch på Niko's kan det se ut såhär:P haha!


Grillmästaren Viktor:)


:)


Viktor har discobelysning gånger 5 nere i sitt rum :P


It has no end. That's how long you will be my friends. ♥

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0