It's the moment of truth and the moment to lie.

Vilken toppendag! :) Började med att dra upp mig själv i morse. Vilket inte var det lättaste ska jag säga:P Men väl ur sängen åkte jag till banken för att få några papper till mitt körkort. Därefter åkte jag till amerikanska versionen av Vägverket. Det var på tiden att jag åkte dit för att ge mej på teoriprovet, så jag kan få mitt amerikanska körkort i tid! Men jag vet själv hur jag är. Jag går och drar på det, pluggar och pluggar för att kunna ALLT. Men någon gång måste man ju också göra provet. Så jag sa till min värdmamma i början på veckan att jag skulle göra provet denna veckan:P Mest för att sätta press på mej själv. Och ja. Det visade ju säg vara lönt. För jag klarade minsann det!! :) Sen att jag ser ut som ett stryk på mitt körkort är ju en annan historia. haha! Nu är det iallafall bara körtestet kvar och det SKA jag ju bara klara av utan några problem!

Efter mitt glada besked över att jag klarat mitt prov åkte jag hem för att göra klart alla mina uppgifter innan det var dax för att hämta ungarna på skolan. Och ungarna har varit som små änglar idag :) Lillen la sig i sängen för sin eftermiddagsvila utan att göra en big deal. Tvillingarna sprang ute och lekte och rätt var det var så kom dom in för att göra sin läxa:P Det också utan att göra stoj och stim:) Att solen sedan stålat och det varit hyssat varmt har ju bara varit en plus i kanten :) Nä, det kommer nog vara ett leende på läpparna idag när jag går och lägger mig.



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0