It can happen so fast or a little bit late, timing is everything.

Just nu ligger jag i en sang hemma hos Anna:) Eftersom bade hon och jag har semester nu sa kan vi ju lika garna spendera den tillsammans. Idag har vi tagit det lungt dock. Jag tog en sovmorgon innan jag akte hem till henne. Vi har tittat pa film, gatt en promenad pa stranden med hennes hund Sydney och lagat middag tillsammans:) Far val se vad morgondagen har att erbjuda, vi tar allt lite som det kommer. Kan vara skont det med!

Kande att det var lite pa tiden att slanga ivag ett inlagg har i bloggen. Mest for att informera alla mina trogna lasare att jag faktiskt kommit hem helskinnad efter en underbar helg i huvudstaden Washington D.C. :) Saklart lyckades min data strejka for mej sa jag kunde inte alls uppdatera er som jag ville i fredags. Men jag har faktiskt fixat datan, dock har jag inte kommit pa installningarna sa jag kan ha ett svenskt keyboard, men det kommer:)

Bilder och en full uppdatering om min helg ar pavag! :) Sa hall utskik! :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0