I need your grace to remind me to find my own.

Ibland är det inte så lätt att inse att vuxenlivet inte är så underbart som man trodde när man var liten. Jag kommer ihåg när man var liten och man inte fick den där leksaken i leksaksaffären eller när man var så trött på att inte kunna bestämma själv. Min enda tanke var då " När jag blir stor då jävlar ska jag minsann köpa 1000 leksaker och göra allt det som jag inte får göra nu". Jag antar att det inte är så kul när man väl kommer dit. Vuxenlivet innebär också massa andra tråkiga saker. Som att fylla i massa lappar till staten som man fattar noll av. Eller som att vara ansvarsfull nog och inse att pengarna faktiskt inte räcker till till ALLTING. Att sedan mötas upp en onsdagkväll på Starbucks och klaga på allt detta fick väl oss allihopa att känna oss som 100 år.

Ja det var ungefär det vi gjorde igårkväll. Klagade på den amerikanska staten och klagade lite mer. Fast mellan varven skrattade vi som vanligt åt oss själva. Inte lönt att vara runt 21 år och redan klaga på allt detta. Vi får nog tid till det också:P Men för att ge oss själva en klapp på axlen köpte vi äntligen biljetter till RIHANNA i Juli!!!! :D Ska bli så himla roligt!! Förbandet är dessutom Cee Lo Green vilket kan bli intressant! :) Läääängtar redan!! :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0