I got all the time in space.

Kanske inte världens bästa dag som nu snart går mot sitt slut. Tack och lov, typ. Vill bara komma iväg! För imorrn bär det av till huvudstaden här i USA, Washington D.C! Ska bli grymt roligt! Annars är det många tankar som snurrar runt i huvudet. Så ska bli skönt att få tankarna på annat håll för ett litet tag.

Idag har jag varit på Burlington Mall, tänkte mycket på dej Linda! Var ju dina ägor för inte så länge sen! Saknar dej massoooor! Kom tillbaka? :) På vägen hem snurrade såklart min GPS till det igen. Men gick bra denna gången också:) Nu ska jag invänta Leyro, sen blir det till att tvätta lite, packa och lämna av kanin(jävlen) till min värdmammas syster. Jag hoppas även på att hinna med att färga håret. Ja det ser ut som att det bli en sen kväll:P


Everything I know and anywhere I go
It gets hard but it won't take away my love
And when the last one falls,
when it's all said and done
It gets hard but it
won't take away my love.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0