It's hard to catch a falling star.

Idag var det dax för att bege sej in till Boston för att se Blue Man Group! Sjukt bra show måste jag säga!! :) Lätt det bästa Au Pair möte jag har haft här.. :P Tur hade vi också att det inte var fullsatt så vi kunde sitta tillsammans. Annars hade vi 2 platser som var tillsammans och 2 platser som var utspridda. Så kan det gå när man kommer för sent:P Men slutet gott, allting gott. Får ni chansen att se dom, så gör det! :)

Efter den nästan 2 timmar långa showen mötte vi upp Viktor, Sina och Tine i Public Garden. Njöt av det fina vädret och hade det allmänt mysigt och roligt. Sen att allting slutade med att Leryro skulle ta 500 bilder på oss överallt är ju en annan femma:P Hon borde bli fotograf eller något:P

Nu är jag iallafall hemma igen. Och ser fram emot en kort vecka då jag faktiskt går på semester nu på onsdag! Mitt schema är väl inte det stressigast Au Pair schemat man kan ha. Men två veckors avstånd från familjen ska faktiskt bli skönt:)


Ja just det. Jag glömde ju berätta att jag träffade Justin Bieber:P


Krattningen igår. Jobba på pågar!


Charles Playhouse där vi såg Blue Man Group.






:)

Då vi varken fick ta foton eller spela in något när vi såg Blue Man Group har jag inga bilder från showen. Men hittade ett ganska bra klipp på youtube som visar vissa delar av vad dom gjorde i showen:)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0