Dreams are hard to follow but don't let anyone tear them away.

Kalla mej lite halvdum om ni vill. Men när saker och ting går bra, lite för bra för att vara sant, då är det nästan som att jag går och kollar mig över axlen. Jag väntar på att en bomb ska fällas ner och slita sönder allt det som för tillfället är bra. Precis som nu. Jag har väntat på att vissa saker skulle falla på plats och nu verkar dom göra det. Och jag är lite för rädd för att slappna av. Men alla krafter i min kropp säger till mej att lätta lite på tyglarna och njuta av stunden. Dock har jag gjort detta innan och lyckats bli lite för blåögd. Något jag har fått sotat för i efterhand. MEN. Men. Jag försöker att leva i stunden, man vet aldrig vad som händer i morgon. Så jag ska faktiskt göra allt för att njuta. För visst, vi vet inte vad som händer imorrn, men idag är allt bra. Och det är den bästa känslan och dom bästa stunderna man i efterhand kommer ihåg. Ibland måste man släppa rädslan. Så det är det jag försöker göra nu. Jag försöker att inte titta mej över axlen, resten löser sej efterhand.

Så för att byta samtalsämne helt och hållet! Många av sveriges kanaler har konstigt nog stängt av så att dom som är utomlands inte kan titta på program online. Resultatet av detta har nu blivit att jag då och då  sitter och glor på Big Brother... Hm.. Ska jag sätta mej i skamvrån nu och skämmas lite? Kan ju också säga, för dom som inte tittar på detta, att det är många skåningar inne i huset i år. Igen måste jag då fråga; är detta något vi ska vara stolt över ej? :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0