What about now?

Ännu en helg har passerat, och går tiden fort eller vad?! I fredags hämtade jag upp Sandra och vi körde hem till mej och käkade lite. Kvällen slutade hemma hos Mike där Monopolet var uppe igen! Jag nöjde mej med att bara sitta o snacka denna gången. :P

I lördags blev det Boston en liten sväng! Varmt var det! Nästan 30 grader!!! Och för andra helgen i rad sa jag att jag skulle köpa ett nytt USB minne. Men nä, det blev inte av det denna helgen heller! När vi kom hem blev det lite förfest innan vi drog till Andres. Kollade på stjärnor, på South Park och sedan försökte vi även komma på vad man kunde göra för att störa Chris mest när han låg och snarkade i soffan. Men vad gör man inte för att fördriva tiden:P haha! ;P

Idag blev man väckt av Anna! Ringer o gapar o skriker över att jag faktiskt var tvungen att gå upp och köra och hämta henne:P Så halvvaken gjorde jag det. Väl hemma hos mej igen lagade vi köttfärssås och spagetti! Sen var det dax att trycka in oss i bilen och styra mot Sharon... Skulle lämna av Sandra där. Hon ska nämnligen bo där nu denna veckan i väntan på en ny familj.. Usch vad jobbigt det var att lämna henne där!!! Men jag kände inte att jag ville säga hej då på riktigt. Jag ska hälsa på henne innan hon åker vidare! Så det är så!

Påväg hem från Sharon satt vi i världens längta kö på motorvägen och den fotbollsmatchen vi planerade att se, lyckades vi se dom sista minuterna av bara. Men sedan kollade vi lite på basket också, så helt onödigt var det ju inte att åka dit:)



♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Josse! Måste bara skicka en JÄTTE kram till dig, eftersom du är så himla go med Sandra.. <3 <3

2010-09-27 @ 09:19:45
Postat av: Anonym

Tack så mkt Lotta! Men det är inte svårt att vara go med henne när hon är så go vid mej:) du har en underbar dotter :) Många kramar till dej Med!!

2010-09-29 @ 23:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0