Fortsätt i samma riktning!

Jag tror inte jag berättade att jag i helgen fick lite nya möbler till min lilla lya! Fick en del. Mer än jag trott jag skulle få! Jag visste att en ny säng skulle komma. Men det kom liiite mer:P Men pga av det hade jag fått plocka ut allting som jag hade i mina byråer... O det vill inte säga lite.. Därför har det sett ut som ett mindre bombnerslag här ett tag. Men idag tog jag tag  det och fixad med allt! Tog tid ska jag berätta. Omorganiserade det mesta. Men nu är det gjort :)

Jobbade en liten sväng idag och det jag egentligen skulle göra var att hjälpa tvillingflickan med sin läxa. Lättare sagt än gjort..... Fattade inte allt för mkt. Och sen när jag väl fattade skulle jag försöka förklara också.. På engelska! :S :P Så när min värdmamma kom hem sa jag till henne att hon nog fick ta och kolla igenom det. Då sa hon till mej att jag får nog inga pluspoäng för läxläsning. På skoj då :P HAHA säger jag. För när jag kom hem nu på kvällen och skulle lämna bilnycklarna så erkände hon själv att hon inte fattade så mkt hon heller:P Och när jag sedan mötte på min värdpappa fick jag reda på att han blivit så frusterad att han faktiskt gått därifrån och lämnat över jobbet till mamman. haha! Känns bra iallafall att till och med dom har för svårt för det, då behöver jag lixom inte gå o må dåligt för att jag inte alltid kan hjälpa ungarna:P



Skåpet till vänster och sägen är ny :) Sängen lutar inte denna gången :P Ska säga er att det var en konstig känsla att lägga sej i en hel säng:P


Skåpet till vänster om dörren är också nykomling här inne.


Byrå/skrivbord om man så vill. Lite gammeldags stil sådär. Men sakerna kommer ju trots allt från min värdmammas föräldrar :)


Dessutom har jag fått 2 nya soffor! Så som ni kan se står det nu tre st där. "Nu har dina kompisar någonstans att sitta" var min värdpappas kommentar:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0