Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.

Helgen har passerat och det har varit full rulle hela tiden, med massor av roliga saker! I lördags åkte jag, Sandra och Anna till Nantasket då det sas att vågorna var ganska stora där. Och visst var dom det! Skulle inte förvåna mej om dom var upp mot 2, 3 meter. Så det var väl det som Earl mest orsakat häromkring. Ett paradis för surfare:P

På kvällen blev det samling i min lägenhet igen. Där gjorde vi oss tjejer i ordning. Minus Sandra denna gången men plus Erika och Frida! Körde sedan till Mike för att möta upp fler folk. och tillsammans i 3 bilar och en motorcykel bildade vi våran egna lilla parad hela vägen till en fest ca 1 timme bort i Haliflax. :) Festen var skoj :) Lite drama blev det dock när två polisbilar ställde sej utanför huset och höll vakt:P haha! Mer drama blev det väl när våran skjuts försvann och vi inte kom någonstans. 150 dollar för en taxi hem var lixom inget alternativ. Men det löste sej till det bästa och hem kom vi till sist :)

I söndags åkte vi och kollade på en fotbollsmatch. Ett gäng engelskmän är tydligen här under sommaren och är tränare till något fotbollsläger om jag inte fattat helt fel. Så det blev en liten mini match mellan England och USA:) På kvällskvisten samlades vi hos Mike. Erika hade sin sista kväll med gänget så vi tände en brasa och satte oss runt elden. Erika drog fram gitarren och sjöng för oss. Sådär satt vi i flera timmar. Himlen var helt stjärnklar och stämningen var på topp. Och jag. Ja jag kände att jag var riktigt lycklig. Om jag får fortsätta umgås med lika underbara människor hela mitt år igenom så kommer allting vara underbart bra.


Vågorna i nantasket!


Viktor, Leyro och Rob. Eller så kan man säga Mexico, Mexico och england :P


Frida och jag!


Anna och Doug


Halvlek för pojkarna.


Frida, Erika och Sandra :)


Jag och Anna ser inte för pigga ut:P

Sist men inte minst lägger jag ut ett litet filmklipp från en lek som gjordes på festen i Fredags. Försök att inte bry er om det faktum att jag ser ut som jag förlorat alla pengar och är hemlös i slutet av filmen när mitt lag förlorat. haha:P Och förresten. Det är vatten i glasen! Iiiiinget annat.



♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Ralf

Skönt att höra att det blir bättre och bättre. Mår du bra så mår jag bra. Och vatten i glaset???? Jag älskar dig Josse. Puss och kram och så hörs vi snart. Pappa

2010-09-07 @ 12:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0