Along came Earl.

Orkanen Earl har verkligen varit jättestort här för amerikanarna! Verkligen ALLA har snackat om den! Och vissa hade väl mer eller mindre panik! Dock tror jag att den slagit mest till havs och längs ut med kusterna. Vi märkte det med lite regn. Inte alls så farligt.

Igår efter jobbet åkte jag och hämta Sandra. Sedan blev det lite inhandlig av mat! Och det var då 1000 gånger roligare att handla med någon annan än att åka själv:P Väl hemma hos mej hade Anna, Mike och Erika smygt sej in i min lägenhet och vi alla tillsammans hjälptes åt att laga tacos :) Vi övervägde om vi skulle stanna hemma eller om vi skulle trotsa orkanen och åka på fest. Men det blev fest! Och vi ångrar inte oss att vi åkte!

Vi hamnade väl mitt på en fest som var lite av en high school reunion! Och varje år har dom en tävling där 120 dollar stod på spel. Vissa var utklädda lite roligt och tävlingarna utlöste varandra! Trevlia människor and guess what!? Hela bunten kom från min lilla stad där jag bor! Och efter 4 månader fick jag hopp om att det faktiskt inte bara var jag som var runt 20 år i lilla Weymouth! Men i det stora hela hade vi SJUKT skoj! :) Blev lite hastigt slut då Anna kommer inspringade och skrek att polisen var påväg! Amerikanarna stod väl ganska så långt kvar medans vi fyra svenskar tog våra väskor och sprang ut:P haha! Vi ville inte ha trubbel! Men väl inne i bilen kände vi oss lite väl dramatiska så vi gick iallafall in och sa hej då till dom trevliga människorna. Respekt fick vi nog där i deras ögon :)

Kan inte alls få in i mitt huvud att jag varit i USA i hela 4 månader idag! Precis som jag inte kunde fatta alla andra gånger jag haft "månadsjubileum"! Men ja nu är 1/3 avklarad på mitt år!


Trots regnet blev det lite lekar utanför!


:)


Sandra och Anna. O jag i bakrunden som minglar:P


Erika med 2 boys. Kommer dock inte ihåg vad det hette:P


The Swedish gang!


Som sagt var det ju lite utklädnad:P


Jag och min övernattningskompis Sandra :P


I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes til I touch the sky
And I'll make a wish, take a chance, make a change
And breakaway
Out of the darkness and into the sun
But I won't forget all the ones that I loved
I'll take a risk, take a chance, make a change


♦ Joey




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0