It is so easy but at the same time so damn hard.

Lite små pyssel lite här och var när jag var ledig på förmiddagen. Gav mej själv faktiskt inte sovmorgon idag heller. Bara lite tid framför tvn i morse. Mest satt jag som en zombie. Så man kanske kan räkna det som att jag satt o sov, vem vet:P Annars rullade jobbet på som vanligt. Dock är tvillingarna inne i en period där dom helt plötsligt kan explodera mot varandra och komma i slagsmål. Dom är rätt starka dom "små" liven så det är inte lätt att komma imellan dom. Men det tillhör ju mitt arbete detdära! :P

Bio under kvällen! Med lilla Anna! :) Såg You Again. Var helt okej film, som bjöd på lite skratt! Filmens höjdpunkt var ändå när Anna frågade mej om jag ville smaka hennes choklad. Jag var inte speciellt sugen men när jag fick reda på att det var GEISHA höll jag på att ramla av stolen och dessutom tror jag att jag kläckte ut ett ganska så högt "VA?!". Haha snacka om att jag har saknat Geisha! Hur kunde jag lixom glömt bort den chokladen? :P

Tittade precis på kvällens avsnitt av idol. Och herre min skapare vilket startfält det verkar vara detta året!! Tycker ju nästan synd om dom duktiga sångare och sångerskor som inte kommer med! Ska bli riktigt kul att se hur allting slutar :)



♦ Joey

Kommentarer
Postat av: annis

haha de var allt en liten chockartad josse in that moment. GEISHHHAA <3 fast marabou e bättre, får bli en sväng till ikea snart va :)

2010-09-29 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0