You need to have bad times to experience the good ones.

Okej tydligen så skrev jag ett inlägg igår som inte kom upp på min blogg. Men eftersom det inte skrevs något överviktigt så kanske det inte gjorde någonting!

Men iallfall så har jag haft min första jobbedag idag. Efter en veckas semester! Ganska skönt att vara inne i leken nu igen. Jag menar jag trivs bäst med rutiner även fast man ibland klagar lite mkt. Men idag så har jag varit 2 barn lättare då tvillingarna nu börjat skolan! O nästa vecka börjar även minstingen! Jag fattar inte att jag redan tagit mej igenom ett helt sommarlov här i USA! SJUKT! Men jag överlevde:) Trots att sommarnen borde vara över såhär i början på september så har vädret här varit strålande. VARMT! Var på stranden en sväng innan vi istället stack till Anna och poolen! Skönt! :) Men det är ju lugnet före stormen :P

Mitt humör har blivit mkt bättre nu! Kanske måste be om ursäkt till mina läsare för lite dålig stämning här i bloggen :P Men samtidigt så kan jag ju inte heller mörklägga mina mörka stunder. Jag vill ha en ärlig blogg. Finns så många som bara skriver om att dom hoppar runt på små moln. Det är inte sant! Det finns ingen som gör det hela tiden. Omänskligt. Men iallafall, Josefin är tillbaka :D

Eftersom det var lite strul med internet igår så fick jag ju inte upp bilder heller. Så här kommer några få bilder från onsdagskvällen. Då det var avskedsfest! Tjejen som skulle åka hem hade jag träffat en gång tidigare. Så jag var väl egentligen inte där för att säga hej då men trevligt att träffa lite folk :)


Mike visar stolt upp sin nya motorcykel :)


Ja man kanske skulle skaffa sej motorcykelkörkort:P hade varit fräckt:P Höhö:P


Långbord inne på restaurangen! Vi tog väl upp halva stället:P haha! :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0