Summer of 2010! :)

Ni kanske vill höra lite om vädret här i Bostontrakterna. Det har varit varmt och skönt hela vägen fram tills denna veckan. I måndags var första gången jag tog på mej långbyxor på dagen. Men det var väl nästan tippen på för varmt. Och vi är lixom inne i September! Helt sjukt! Idag har det varit hyffsat varmt, runt 20 grader. Jag menar det är ju inte stekhett men ändå inte kallt :) Precis så jag vill ha det :) Ändå kan jag inte låta bli att sakna att åka till stranden eller till någon pool.

Sommaren börjar verkligen gå mot sitt slut men det har verkligen varit en kanonsommar! Jag har haft tur! Det har varit en rekordsommar här! Regnat fåtal gånger, tror nästan jag kan räkna det på mina fingrar! Dessutom är det sjukt vad mycket jag hunnit med om denna sommaren när jag nu sitter och tänker tillbaka!

Atlanta, New York, Martha's Vineyard, New York igen, Boston, alla fester, alla människor, alla blandade känslor, alla upplevelser, ALLTING! Jag ångrar inte en sekund! :) Så om sommaren vill checka ut nu så kan jag inte hindra den. Den har inte gjort mej besviken :)

♦ Joey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0