I gotta let it burn.

Igår kväll blev det bio! Going the distance, och jag kan lätt rekomendera den!! Den var rolig! :) Efter bion var jag väldigt rastlös och ville egentligen hitta på något, men det var verkligen så dött det kunde bli! Vet inte vad alla höll på med en lördagkväll! :P Så jag åkte hem och kollade på idol och kröp sedan ner under täcket :)

Känner att jag verkligen inte gjort något speciellt denna helgen! Den feelingen jag hade i fredags lyckades suddas bort. Allting kan gå i 190 här och dom stunderna då det inte gör det kliar det i fingrarna:P Men nu har jag äntligen fått tid till att lägga ut bilderna från brasan vi hade förra veckan:) Tyvärr blir det inte ett klipp från Erikas fina sång än.. Det funkade inte riktigt. Men jag lovar att lägga ut det snart. Ni måste ju bara höra :)




Doug och engelskmännen grillar marshmallows:)


Erika och Mike!


Frida och jag!




Erika! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0