I miss you.

Gråten var i halsen när jag idag skypade en liten sväng med mina syskon. Svårt att förklara varför jag är på andra sidan jorden. Och även svårt för dom att förstå när vi kommer träffas igen. Det känns i hjärtat nu hur mycket jag saknar dom.  Två huliganer som varit en stor del av mitt liv så länge. Ganska dumt av mej att tro att jag inte skulle sakna dom när jag var här. Trodde mest jag skulle tycka det var skönt att komma ifrån dom. Men nej. Skulle vilja krama dom båda!

Nu ska jag gå och köpa en trisslott så jag vinner lite pengar. Nä MYCKET pengar. För då skickar jag alla mina älskade vänner och familj en flygbiljett så dom kan hälsa på mej! :)





♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0