I wanna celebrate and live my life.

Fredagskvällen började som vi sagt med ett gäng tjejer som gjorde typisk svensk mat:P Tradition att göra det minst en gång i veckan nu tycker jag :) Vi gjorde sedan oss iordning och åkte och bowlade med ett gäng! Jag var inte så pigg på att bowla men när jag kom hit o såg att dom hade små klot istället för stora blev det så mkt roligare! Sällskapet gjorde nog också sjukt mkt:P Efter bowligen drog alla hem till mej och Neal och Viktor bjöd på en show vi inte så lätt kommer glömma! :P Hela kvällen bjöd på sjukt mkt skratt, kommer inte ihåg sist jag skrattade så mkt:P


Kan inte säga att bowlinghallen var så modern precis. Man fick själv trycka in hur många käglor man fått ner och sen fick man trycka på en knapp för att alla käglor skulle ställas upp igen:P


Självlysande skor:P


Anna, Sandra och Leyro :)


Neal och Viktor posar!


Anna med sina två kompisar Matilda och Michaela som var på besök från sverige :)


Neal försökte gå ner i spagat, det slutade med att han spräckte sina jeans.. Resten is history :P


Det blir ingen bra kväll utan att jag gör någon min och förstör bilden:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0