To be yourself is all that you can do.

Måndagar är min längsta jobbdag på hela veckan. Därför extra drygt. Min värdpappa är bortres och det gjorde att jag började tidigare än vanligare. Men jag ska absolut inte klaga:P Dagen har ändå flutit på bra! Lite lekparken, lite tid på bibloteket med story time:) Extra kul var det att åka till hingham! För där träffar man hela tiden på au pairer! Gör man ju aldrig i min lilla stad! Kan ju bero på att jag är den enda:P haha! Har även lekt med småhästar och sett minstingen prova på varenda plagg jag skulle vika ihop av tvätten! Underhållande faktiskt:P

Efter jobb körde jag till Quincy för att träffa Taru. Svinhungriga blev det att vi beställde pizza som vi käkade framför ett avsnitt av melrose place:) Mest snackade vi skit och kvällen avslutades med att jag skulle skämta med en kompis till Taru via sms. I slutändan tror jag nog inte det slutade bra för min del:P haha! Eller så gjorde de det, det återstår och se..

Klockan står nog på tio i tre på natten.. Men har precis kommit hem och tagit en dusch. Konstigt nog är jag inte så trött... Men jag får masa mej i säng ändå och försöka sova! För jag måste komma upp i tid trots att jag börjar kl 14 imorrn :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0