The Town, Boston!

Känner mig rätt duktig som gick upp lika tidigt som om jag skulle jobbat på morgonen :) Tog bilen till Sandra för att sedan fara vidare till Worlds End. Mkt vackert där måste jag säga och en bra start på dagen:) Efter lite häng med Sandra i solen, strykning och lite samtal hem till Sverige var det dax att hämta hem ungarna. 4 Timmar med dom räckte. Usch, vad hände med deras förmåga till att lyssna idag kan man ju undra:P

Efter jobbet åkte jag och hämtade Sandra och sedan blev det en tripp mot Concord för att hämta upp lilla Linda :) Drog oss till bian och såg Town! Ni måste se den när den kommer ut i Sverige! Filmen utspelar sig nämnligen i Boston, härlig Bostan accent hela filmen genom OCH dessutom grymt bra :) Man känner att kärleken till Boston bara växer när man får se staden på film :) Vem kan inte älska Boston lixom? :)

Hemma sent idag! Och sitter mitt i natten och uppdaterar er nu. Men väldigt nöjd med dagen och för att inte tala om kvällen:) Synd bara att inte Anna kunde hänga med idag! Saknade hennes sällskap. Då hade min trio med mina favvotjejer varit samlade :) Men det får bli nästa gång:)

Nu ska jag kolla ett avsnitt av vänner. Bara för att jag inte kan låta bli:) Och till sist bjuder jag på en crazy bild på mig själv. Lika crazy som jag känner mej nu:) Dessutom har jag min nya fina mössa på mig:P Kan inte vänta tills den får sitta på mitt huvud när det blir kallare, och värma mina öron:P



♦ Joey

Kommentarer
Postat av: annis

haha sicken cool brud i lyxförpackning!! nästa gång följer jag allt med :) vill ju oxå dreggla över Ben Affleck!

2010-09-23 @ 00:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0