Stupid girl.

Efter en lång arbetsdag mötte jag upp Sandra! :) Därefter sprang vi igenom matbutiken för att samla ihop saker till en middag. haha! Svinhungriga slängde vi ihopa maten och käkade oss mättare än mättast! :P Varför blir det alltid så:P Iallfall så fick vi skynda oss även till att göra oss iordning snabbt inför kvällens fest hos Neal! :)

Har verkligen inte varit på humör under dagen. Nä allt har varit tungt och jag kännt mej nere.. Även det fortsatte på festen då jag inte alls kände mej social alls. Men när klockan började vandra iväg och folket började dra sig hem stannade vi för att leka lite lekar. Och jag måste säga det muntrade upp mig :) :D Slutet av kvällen blev det dans med dom som var kvar. Dom mexikanska tjejerna visade upp sina spanska moves och bad mej och Sandra göra det också. En typisk svensk dans. Det ända som poppade upp i huvudet var bugg:P haha! O vad smidiga vi var:P NOT! ;P



Flipping cups:)


Stupid girl :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0