Sooner or later I get what I'm asking for.

Okej jag erkänner. Mitt inlägg igår var v'ldigt oseriöst! Kan bara skylla på att jag var oerhört trött av någon konstig anledning. Men idag är jag lite mer utvilad så ska försöka lägga på min seriösa sida. :)

Idag var det dax för Au Pair möte, ett måste en gång i månaden. Jag har inte kommit till den gränsen då jag tycker det är tråkigt. Jag tycker det är kul att se nya ansikten och umgås lite:) Synd bara att aktiviteten vi gjorde idag inte var det roligaste jag varit med om. Bowling med små kul som jag faktiskt tyckte var super kul sist jag spelade det. Men det var ingen musik, inget go i människorna så vi tröttnade ganska så snabbt.

Åkte istället vidare och käkade pizza, vi delade på Annas favorit:P haha! Undra hur många sånna pizzor du har käkat Anna:P Därefter åkte vi ner till stranden i Hingham och gjorde en traditonell amerikansk sak. Nämnligen att bara sitta kvar i bilen. Fattar egentligen inte grejen. Mitt på dagen när det är som varmaste kan det stå bilar radade efter varandra. Och alla sitter kvar i bilarna... Vad hände med den heliga friska luften? haha!




Underbaringarna :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: annis

haha det har blivit en del i mina dar;)men man måste ju faktist få njuta här i livet. puss underbara du!

2010-09-20 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0