Smoky!

Jag kan nog inte klassas som en sådär superduper smart person när jag skriver detta inlägget. Men vad gör man inte för att bjuda lite på sig själv och underhålla andra?? :P Anyway, skulle göra lite nudelsoppa idag. Hällde i alla påsar och satte in paketet i micron. Sätter igång den på 5 min, som jag gjort innan och går och fixar med något annat så länge. När brandalarmet sätter igång undrar jag ganska så jättemkt varför den tjuter! MEN sen kollar jag på micron och det praktiskt taget VÄLLER ut rök!! I panik stänger jag av micron och öppnar den! Slänger ut kolbiten ner i vasken och spolar! När jag återfått kontrollen kollar jag mig omkring och inser jag att HELA lägenheten är rökfylld!!

Öppnat och försökt vädra här inne hela dagen men har väl lyckats sådär... Luktar ILLA!! Dessutom hade jag ett ton kläder på golvet som jag nu måste tvätta för dom luktar som att jag stått vid en brasa i 500 timmar! Jag vet nu varför man ska lägga tillbaka alla kläder i skåpen igen och inte låta dom bara ligga ute sådär:P Jag vet ju vad jag har framför mig imorrn. Måste ju verkligen tvätta ALLT! Suck....

Och för er som undrar varför nudlarna blev till en kolbit. Jo man kanske ska hälla i vatten också.........

Lite rökförgiftad och illaluktande kom Elli och hämtade mej. Vi åkte in till Hingham Harbour där vi slog oss ner på en mysig bar! Kommer lätt besöka den igen! Soft ställe! :)

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Sabrina

haha åh fy, :( hatar när det luktar rök i hela huset, har hänt mig med när jag glömde bort att jag hade en ugnspannkaka i ugnen.. haha, fastnade framför tvn :P

2010-09-23 @ 06:37:02
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0