Let's go, I got nothing to lose!

Sådär härligt att öppna dörren till tvättstugan och se att det praktiskt taget är en hel sjö med tvättmedel som flyter omkring på golvet.. Eller rättare sagt var det såntdär blekningsmedel/tvättmedel aktig. iallafall luktade ju inte precis underbart! Men jag fick ju bara snällt börja torka upp allting.. Inte det lättaste! Dessutom gled jag runt på golvet som bambi på hal is. Efteråt var jag helt snurrig i huvudet och skallebank har varit ett faktum hela dagen lång..

Nu ska jag kolla lite på idol:) Även fast jag har fått förbud från Anna att inte göra det utan henne:P Men jag bara måste.. Gud vad det känns som att man sitter hemma i Sverige och kollar. Att ett tv-program kan betyda och väcka så mkt minnen som Idol faktiskt gör för mej är sinnessjukt. Men jag bara älskar det! Så därför ger jag internet och att man kan se program online TUMMEN UPP :)



♦ Joey

Kommentarer
Postat av: annis

HURRU DIN KOSSA!! det vare värsta, vad hände med idolfredag??

2010-09-10 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0