Just a dream.

Peg är min nyfunna kompis här i USA. Hon är en glad pensionär som bor ensam med sina två hundar! Jag vet att den förra au pairen i min familj pratade en del med henne också. Så jag blev presenterad för henne redan min första vecka här. Men sen har jag inte sett skymten av henne. Men idag gick jag på en promenad med minstingen och vi fastnade hos Peg länge! Hon vet exakt hur min situation med min familj ser ut och hon sa att jag kunde knacka på hennes dörr närsom! Dessutom är jag nu medbjuden med henne på thanksgiving! Ja vi får se var jag hamnar just på den stora högtiden här i USA. Men Peg verkar helschysst och har en känsla av att det inte är sista gången jag sitter och snackar med henne :)

Till alla er som undrar varför jag inte ringt till er på länge. Det beror på att mitt telefonkort slutat fungera och jag ska fixa ett nytt kort nu i dagarna. Så håll ut. Jag har inte glömt er :)

Jag vill ha min spikmatta!!!!! Har ont i ryggen och bara läääängtar efter min bästa vän, spikmattan! :( Har inte sett en enda här i USA. Konstigt nog!!!


♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0