I've become so much more aware.

Tvätt, tvätt och åter TVÄTT! Ändå har jag hunnit med så mkt annat! Som att gå med Sandra på Worlds End, käka brunch med Helena, plockat undan lite på mitt rum, hämtat ungarna, och skickat iväg dom till Connecticut för att säga hej då till Nana and Papa som flyttar till Florida imorrn. Och allt det innan klockan slagit 3 på eftermiddagen!

För övrigt har jag bara jobbat en timme idag. Ganska soft. Imorrn blir det dock en långdag. En vanlig dag om man säger så.

Röklukten is killing me. Men jag tror det börjar bli bättre. Vädrar typ hela tiden och mellan vädringarna sprutar jag body spray överallt. Borde fungera förr eller senare! :P

GREY'S ANATOMI börjar idag!!! HAHA! Tidigare än i Sverige, såklart! Så akta er så jag inte skriver ut vad som händer!! :P Skojade bara. Typ. :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0