I don't wanna go there.

Dagen med lillen har rullat på trots duggregn hela dagen. Hade dessutom lunch med grannen Peg! Hon tog med oss till en pizzeria och vi hade riktigt trevligt :) Dessutom har Peg bott hela sitt liv i mina trakter. Så hon vet ju allt mellan himmel och jord om området! Jag satt bara och lyssnade på allt hon hade att säga. Tydligen är han som uppfann telefonen begravd i lilla Weymouth, de ni:P haha!

Har även presenterat "loppan" för ungarna! Ni vet den man vek ihop av papper. Man sa ett nummer och sedan en färg och sedan lyfte man och kollade vad som stod på baksidan! Ni kanske inte fattar vad jag menar, men jag har då iallfall gjort 5000 sånna i mitt liv, men ungarna hade aldrig sett en förut:P



Jag tror hon kommer bli fotograf när hon blir stor:P Jag har fått lägga kameran på "vila" under dagarna för att lillen inte bara ska knäppa foto hela dagarna:P

Efter jobb kom jag in på facebook och såg lite tråkheter. En kille i kristianstad hade kört ihjäl sej igår natt... Många av mina kompisar som verkade ha känt honom. Så stämningen verkar inte vara på topp där hemma... Känner sej hjälplös när man sitter här på andra sidan och inte ens får ge dom en kram. Men jag hoppas att dom vet att jag ändå finns där för dom! <3

För att jag själv inte ska dra upp allt för mkt gammalt sätter jag mej och kollar lite på idol. Och sen ska jag börja bläddra i mina nya tidningar som kom i brevlådan från Sverige! Tack Marita och alla som var inblandade!!! :) Underbart att läsa svenska tidningar!!!! :D

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Ralf

Tack för din underbara blogg gumman!!! :-) Och du är lika fin på alla bilder som jag ser dig!! (även om tungan????? kommer ut ibland!!! ) Love U

Pappa

PS Saknar dig och älskar dig mycket DS

2010-10-02 @ 01:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0