Fredag är ändå den dagen som känns bäst!

Bara en unge idag heeela dagen lång! Skönt. Inte ens behövde jag hämta upp tvillingarna på skolan! :) Drog med mej lillen till zoo idag. Tror aldrig jag varit så mkt på zoo som jag varit denna sommaren! :P Men denna gången fick vi faktiskt med hela zooet! Så nu har jag sett alla djur där:) Dessvärre känner jag att jag måste tillbaka snart, då det väntas en Gorillabebis:) Och zooet tar det på fullaste allvar. Ja i ingången var dom noga med att påpeka att gorillamamman nu hade en babyshower! Dessa amerikanare alltså:P

Igår satt jag och mina värdbarn och pratade om julafton, jultomten och allt som hör till. Av någon konstig anledning:P Iallafall så tror mina värdbarn fortfarande på jultomten. Ganska så jättemkt också. Så jag frågade dom om dom trodde att jultomten skulle hitta mej som bodde i källaren. Dessutom brukar jag ju befinna mej i Sverige så jag sa att jag var osäker på om han skulle komma med några julklappar till mej. Jultomten hittar alla var deras svar. Men för säkerhetskull skulle dom skriva ett brev. Så nu är jag rätt lugn på den fronen. Jultomten kommer hitta mej;)

Ikväll vankas middag hos mej :) Tjejkväll ska det bli. Sen får vi väl se hur länge den tjejkvällen håller i. Vi brukar säga så, men det slutar alltid med att vi antingen åker iväg för att träffa pojkar eller att vi bjuder in dom:P Vilketfall som helst så har jag en good feeling om denna helgen :D

Önskar alla därhemma en trevlig helg också :) Saknar er! ♥

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Ralf

Have fun!!!

2010-09-10 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0