According to you.


Tidig uppgång idag trots att jag inte började förrän klockan 14! Men jag ska säga er att det är så mycket skönare att komma upp på morgonen! En lugn timme då jag kunde fixa mej, käka frulle i lugnan ro. Åkte sedan in till Boston där jag hade en klipptid.. Innan jag gick in i salongen var mina planer att permanenta och klippa mig. Jag ville verkligen INTE färga håret och i såfall verkligen inte blont! Gick sååådär.. :P HAHA! När jag satt i stolen med hela håret fullt med blonda slingor insåg jag att detta var inte vad jag hade tänkt mej. Och min frisör typ vägrade göra en permanentning på mej! Men i slutändan måste jag ändå ge credit till henne! Det blev väldigt bra! Tonen på mitt hår blev sjukt mycket snyggare! :) Så jag blev nöjd:) Skulle jag väl kanske också vara eftersom det kostade mig mer än halva min veckolön.... :P

Efter klippningen var det tid att åka hem och jobba lite. Efter jobbet var det en lång väntan innan jag äntligen fick låna bilen så jag kunde köra och hämta Linda! Men under min väntan gjorde jag ordning för TACOS!! Så nästan direkt efter att Linda kommit blev det god middag :) Jag älskar verkligen Lindas sällskap! Man har garanterat en rolig tid med henne! Och än en gång blev det inte en tyst stund mellan oss :) Tihi! :)

Innan det var dax för att köra hem Linda till Concord blev det väl lite dramavarning:P Men Linda var där och fick höra mig kräka av mig i en halvtimme:P Så jag tackar verkligen Linda för stödet under kvällen! Hade nog inte varit så "lugn" som jag var om inte hon varit där :)




I apologize, Even though I know it's lies

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0