Who I am, who I’m not, who I want to be.

Saw (femtoelfte Saw filmen?) i 3D som kommer ut på bio nu snart, är något jag starkt funderar på att gå och kolla på. Lär ju vara det läskigaste och hårresande jag sett på länge! Dessutom så bara känner jag för en riktig skräckis snart :) Kommer inte ihåg sist jag såg en sceary movie:P

Men ikväll var det dax för mej och Anna att se den nya hästfilmen "Secretariat"! Var liiite seg imellanåt, men bara att få se hästar röra sej och se glädjen med att vara nära en häst gör mej knäsvag.. En hästafjolla som jag saknar dom stora fyrbenta djuren så mkt att jag blev helt tårögd under filmen. Det är något med hästar som får mej att känna mej hel. Alla hemifrån som känner mej vet att jag är en hästnörd. Att inte få vara runt hästar som jag alltid varit i stort sett hela mitt liv har fått mej att lära känna en helt annan sida av mej själv. Men faktum är att jag behövde den breaken som jag nu fått. Alla problem, alla missförstånd, alla knäppa hästmänniskor och all otur fick mej att tappa suget. Något jag inte ville skulle hända. Jag vet att jag inte har slutat med hästar. Bara lagt det på hyllan för ett tag. Jag behöver sakna det. Det livet. Även fast det är otroligt svårt att känna sej vilsen som en "icke hästmänniska" för ett tag. Men när kritan kommer fram så står det skrivet i stjärnorna, en gång hästnörd, alltid hästnörd:P

Gud vad jag flöt från ämnet där. Pratade om en filmer och huxflux flöt jag in på något annat:P För att ytterliggare flyta in på något annat så pratade jag med Sandra idag! Kul att höra hennes röst igen:) Hon är lixom saknad här borta hos oss. Men verkligen credit för henne för det hon gått och går igenom! Hamnar högt på min lista med "starkaste psyket hos en människa som jag träffat på". :)



♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0