What Happens Happens.

Då var det fredag igen! Snart måndag som pappa skulle säga.. hm. Anyway. Sleepover med Linda från onsdag till torsdag! Käkade god mat på kvällen tillsammans innan vi poppade popcorn, öppnade en påse bilar och satte oss framför datan och kollade på Sherdil in till småtimmarna! Och jag måste säga. Älskar den filmen! :P Hääästar :) Efter en trevlig kväll med Linda(vad annars lixom??) somnade vi gott. och jag vaknar väl mer eller mindre av att Linda ligger och sjunger med till min väckarklocka! Herregud. Att jag aldrig vaknar. Kan säga att jag bytte ut alla mina låtar som jag har som väckaklocka igårkväll.. Vet inte om det hjälpte.. Men kanske:P Men Linda det är "TELEFONEN ringer"!! och inte väckarklockan ringer som hon sjunger den där Julia:P haha! När jag ändå är inne på att snacka lite om Linda så är det rätt konstigt. Saknar henne redan. Hatar att vi inte bor närmare varandra! Men ändå sjukt glad att vi kan träffas minst en gång i veckan :) och snart är det ju Philadelphia som gäller :D

För att återgå att berätta om min torsdag. Efter att ha släppt av Linda på tågstationen åkte jag hem gick en sväng i det fina vädret, träffade till och med på Peg:) Sedan fixade jag lite med allt jag skulle göra uppe i huset innan jag åkte och hämtade ungarna. Ungarna var för övrigt ganska lugna hela eftermiddagen. Skönt! Och kvällen blev inte mer livad för mej. Tittade på Greys innan jag somnade tidigt! :)

Regnit och blåsit Boston idag. Riktigt höstväder. Väntar snart att tvillingarna kommer hem från fotbollsmatch, säkerligen dyngsura.. Sen börjar helgen för mej :D Inte för att jag vet vad som händer. Som vanligt inget planerat. Men kan tänka mej att Anna Pyttepanna kommer hem till mej lite senare :) Sen får vi se vart helgen för oss! Håller er uppdaterade:) ♥

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0