We run so fast, we run so free.

Söndagen har bjudit på lite mys med Annis :) Bakat muffins, gjort kycklingsallad och tagit det lugnt! Skulle egentligen åkt på pumpkin picking men klockan rann iväg så det får bli i veckan :) Vi gick ut i det fina vädret på en promenad istället. Nu ska vi däremot förvandla min lägenhet till en skönhetsalong. Jag ska klippa annas hår(!) och jag ska färga mina ögonfransar och försöka mej på att göra något med min lugg. Good Luck Chuck? :P

Annars har helgen bjudit på en liten fest. Jay(en från killarnas fotbollslag) hade lite folk över i hans källare. Det spelades lite beerpong och flipcup. Trevlig och lugn fredagkväll. Igår blev det lite jobb och jag åkte även med Anna och Mike och kollade in lite halloween dräkter. Hm. Dom lyckades bra med att hitta en bra outfit. Jag tänker fortfarande på vad jag vill vara.. Förra året var jag djävulen. Passande va? Höhö:P Men detta året står mitt huvud stilla. Kanske för mkt att välja på. Förslag är fortfarande välkommen! :)


jag och Linda på förra årets halloween fest :)


Jonna, Lina, jag och Jeppe :)


O så jag och byggare bob. Eller jag menar Anton :) Usch, saknar folket hemma! Men det vet ni nog redan :)

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Madeleineee!! :D

Jag tycker du ska klä ut dig till något typiskt svenskt.. typ Pippi.. eller något helt annat... typ.. äh, jag vet inte, det är ju skitsvårt!! :P<3

2010-10-19 @ 22:12:02
Postat av: Madeleineee!! :D

Jag tycker du ska klä ut dig till något typiskt svenskt.. typ Pippi.. eller något helt annat... typ.. äh, jag vet inte, det är ju skitsvårt!! :P<3

2010-10-19 @ 22:12:33
Postat av: Josse

haha ja jag har tänkt på det:P Men vet inte riktigt om alla skulle fattat:P Kan ju alltid komma som mej själv och säga att jag klätt ut mej till en svensk:P men tack för förslaget iallafall :) <3

2010-10-19 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0