Take a leap of fate into the unknown.

Ny vecka, igen! Och måndagar betyder ju att ja ska jobba en hel dag. Åkte hem till Anna och lekte lite med barnen innan det blev lite sjungtajm på biblan i Cohasset! Sen har jag o lillen bara lekt runder och hennes älsklingsfraser har gått varma idag! "A butt can't be cute, it's a butt!" och "You're killing me!" haha ungen kan verkligen vara sjukt charmig! Vi har ju våra ups and downs men jag börjar kunna ha riktigt kul med henne! Kan tänka mej att jag nog varit lite som henne när jag var liten. :P

Nu på kvällen bestämde jag mej för att stanna hemma. Ska ha Josefin-tid. Jag vet att det antaglien kommer bli saker som händer resten av veckan. Så jag tog mej friheten att bara slappa. All by myself:)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0