New Hampshire!

I fredagskväll tryckte vi in oss i 4 bilar, totalt 14 personer och körde 2 och en halv timmes färd till New Hamshire. Skulle fira att Viktor fyllt 21 och hans värdmamma hade lånat ut sitt lakehouse till oss. Sjön heter för övrigt
Winnipesaukee, tog mej en evighet innan jag kunde utala namnet:P Anyway, kom fram ganska sent och stugan låg verkligen mitt ute i ingenstans! Trodde för ett tag att Viktor dragit in oss i en skräckfilm:P

När alla var på plats åkte högtalarna upp, discoljuset på och alla fick till sist på sina finkläder. Teamat var ju "suitparty" så alla killar var tvunga att ha kostym och alla tjejer var tvungna att ha klänning :) Fina var vi allihopa :) Dansade hela natten lång :) Och jag hade verkligen Skitkul! :D

Efter 3 timmars sömn vaknade alla upp på lördagsmorgonen. Många åkte hem och resten åkte för att käka en riktigt amerikansk frukost. Dyrt som skjortan och inte alls gott. Efteråt lämnade vi in lite saker som skulle tvättas. Blev ju ett litet tårtkrig som satte sina spår! :)

Väl tillbaka i stugan blev det städning, mindre kul men var ju tvunget. Och sedan tog vi alla ett litet nap innan vi vid sex på kvällen åkte hem. Var riktigt trött när jag kom hem till min lilla lägenhet. Men det var verkligen en upplevelse att åka iväg alla sådär :)

En liten bildbomb :) Enjoy! ;)


Anna och Mike!


Leroy, Josefin med konstiga ögon och Chris


Födelsedagsgrisen Vikor, Eva, Gina, Neal och Chris


Jag och min underbara Anna Pyttepanna! :)


Leyro, Neal, Anna och jag :)


Det som lyser är "glowsticks" lös häfftigt upp i mörkret:P


Viktors fina tårta som typ ingen fick smaka:P


Ops, vi snodde tårtan:P


Sedan gick allt lite överstyr. Och jag kom i tårtfajt med Viktor och Neal.. Jag hade nog tårta överallt. Var väl kul just där och då. Mindre kul sen att städa upp.. hehe.


Tårta är väl bra för håret, har jag hört :P


Svinkallt ute, men ändå skulle pojkarna bada!


Utsikten från huset var underbart vacker! :)


Spelades lite fotboll i väntan på att tvätten skulle bli klar.


Fick väl ingen riktigt bra bild i New Hampshire. Men det var väldigt fint där!! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0