Back to Yesterday,

Igår kväll hade jag VFF det vill säga VärdFamilj Fritt. Leyro och Kevin kom över och gjorde mej lite sällskap. Och efter vi suttit och umgåtts ett tag så körde vi till Berrworks, en pub i Hingham. Eftersom Kevin inte är 21 än så fick vi inte ett bord vid baren.. Och servetrisen visade NOGGRANT den linje han inte fick passera!!! Själv satt jag där och skrattade så jag inte fick luft. Kul grej det att stå med en fot på den förbjudna sidan och en fot på den tillåtna sidan. Var bara löjligt till sist. Om han behövde gå på toaletten så visade hon även honom hur han skulle gå runt hela puben.. Herregud:P Men även dom måste följa regler:P haha!

När jag väl kom hem mitt i natten skulle jag öppna min data lite snabbt för att kolla läget. Och då såg jag att minsann Amanda var inloggad på Skype. Så vi började snacka lite :) Konstig känsla att veta att hon precis gått upp hemma i Sverige och jag inte ens gått och lagt mej :P Jag fick till slut sluta prata med henne när jag insåg att klockan var över 4 på morgonen! :P haha!

Var mer än halvdöd i morse när klockan ringde halv 10.. Men det vara bara till att dra sej upp och köra och hämta Ida. Ja Ida är ju skåningen som är ny Au Pair i området! Och fan vad skönt det var att umgås flera timmar och bara höra skånska:P haha! Jag hade helt glömt bort ord som "Klydderöv":P haha! Blev iallafall lite shopping på Mallet:) Blev dumförklarad när jag kom in på Target och skulle köpa ett USBminne.. Hallå Josefin häng med i svängarna:P En extern hårdisk stod jag istället sen och betalde för. Ja det är inte lätt att hänga med i tekniken alla gånger:P Efter allt handlade blev det lunch/middag på CheeseCake :) Mumsigt värre:)

Klockan är halv 6 på kvällen nu och jag är väl mer eller mindre redo för sängen.. Men får nog hålla mej uppe och se om det händer något mer ikväll. :P Man vet ju som sagt aldrig:P


Den här handtorken inne på Beerworks säger allt " Fell the power" och ja vilken power det var i den alltså.. haha!


Kevin och Leyro :)


Grymt god Halloween öl :) Kom till USA och smaka vetja:P Men skynda! Halloween är ju över nästa helg:P


Jag blir ibland rädd för mej själv:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0