Everybody needs inspiration.

Haft en intensiv förmiddag med bara tråkgöra.. Skulle sen börja jobba lite tidigare för att jag skulle plocka upp kaninen innan jag plockade upp ungarna efter skolan. Ja jag vet. Den meningen make no sence. Den bästa förklaringen är väl att tvillingarna hade med sej kaninen till skolan för att visa upp för klassen. Och eftersom det är så mkt barn som ska ut samtidigt från skolan, när alla slutar, så skulle jag hämta kaninen först. Sagt och gjort. Dock skrattade alla gott när jag kom in till kontoret och sa "I'm here to pick up a bunny" mer eller mindre. :P Lillen den lilla stackaren hade fått utslag över hela huvudet så hon var hos skolsyster. Så jag plockade med henne till bilen. Ja hon såg verkligen inte bra ut. Men pigg var hon ändå :)

Efter jobb var det Au Pair möte. Av någon konstig anledning skulle vi stå ute och skära i pumpor. JAg tyckte det var kul:) Minus kylan och att man inte såg riktigt vart man skärde. MEn resultatet blev hyffsat bra:) Jag bröt dock en tand på min söta pumpa. Jag skyller på att det var för mörkt:P Träffade även på en ny svensk au pair, FRÅN SKÅNE!! :D till och med Svedala! :P haha snacka om att det var underbar att höra skånskan igen :D:D Underbara skånskan! :)


Min pumpa är på nedersta raden. Andra pumpan från vänster. :) Om ni undrar vad det är för hål han har på sidorna så är det skotthål. Ja han har blivit skjuten den lilla stackaren!


Visst är han snygg? :) Lugg har han också! :)

♦ Joey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0