I won't back down.

Jag tror att jag börjar bli för gammal. För gammal för att låta mej själv sova utan att ställa en klocka.. Det gjorde jag idag. Anna och Mike ringd och väckte mej lite efter elva.. Och jag kände att mitt morgonhumör var lite för dåligt för att ens kunna tänka. Efter att jag bestämt mej för att ändå hänga med och kolla på amerikanskt fotboll laddade jag om. Började sjunga på en glad låt och vände snabbt på mitt humör.

Ja jo för det höll ju i länge.. Kom aldrig iväg till matchen av olika orsaker. Orsaker som jag inte behöver gå in på.. Men som gör mej att jag kan hata min sits ibland. Som gör mej trött på allt och känner mej instängd.

Inte för att jag ska låta mitt humör förstöra min lördag. Nä för om jag bortser från allt som jag stört mej på idag så känns läget bra. Jag känner att jag som person går framåt. Jag känner för kanske första gången på länge att jag har vuxit som person. Med det sagt. Inte allt för djupt och invecklat, så ska jag glo lite på idol innan jag ska bege mej ut.

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: marita

Kollar du på svanska idol via datan så finns det bara en,JAY !!!

2010-10-17 @ 10:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0