Don't say it's too late.

Som om någon slagit något i huvudet på mej. Så kan man ju kanske förklara hur jag känt mej idag. Tydligen hade vi strömavbrott under natten så i morse vaknade jag upp och trodde klockan var 3 på natten. Därför somnade jag ju om... Men sedan vaknade jag igen och såg att klockan faktiskt blinkande, som den bara gör om man dragit ut sladden eller ja varit strömavbrott. Då var klockan halv 11! Så jag klädda snabbt på mej och åkte o hämtade Anna. Vi åkte till Quincy för att att käka en riktig amerikansk frukost! Den vi åt i New Hampshire var ju vidrig så efter att blivit tipsad om detta stället så åkte vi dit! Det var mycket bättre än sist!! Men förstår mej fortfarande inte på amerikanare och deras frukost.. Tacka vet jag svensk!

Åkte sedan hem till mej och kollade på lite tv. Vi somnade båda. Så mkt såg vi av filmen. Drog sedan ut oss själva på en promenad till affären. Tog oss 45 min att bestämma vad vi skulle käka till middag och jag kände mest att det kunde kvitta haha! Men mat blev det. Sen drog Anna med mej på fotboll. Pojkarna vann. Vi tjejer funderar starkt på att skaffa pompoms och heja ordentligt:P När alla sedan drog sej upp mot baren åkte jag faktiskt hem. Kände mej tråkigare än tråkigast. Men jag vet att jag har en lång dag framför mej imorrn. Med alla barnen hemma! Och jag känner mej inte riktigt 100. Så dax för att stoppa i sej lite tabletter och sedan väntar sängen!



ps. Känner att jag gav mej själv plus i kanten igår! Josefin har tagit ett steg framåt. Hade det varit för lite mer än ett halv år sen hade jag sprungit och gömt mej :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0