I take the baby steps 'til I'm full grown.

Klockan är halv 1 på natten och här sitter jag och uppdaterer min blogg. Idiotiskt jag vet. Trött är jag också. Men jag kände att det var dax. Inte för jag har så jättemycket att berätta men ibland är det skönt att skriva om ingenting.

Igår började min helg med en massa ändringar av planer och en massa sittandes i telefon i väntan på att folk skulle bestämma sej:P Efter MYCKET om och men slutade det med att Mike och Anna hämtade upp mej. Vi körde till Pembroke för att gå på en bar, där alla andra satt och hade trevligt. Kom till insläppet men där tog det stopp. Anna den lilla stackaren fyller inte 21 förrän i December så hon kom inte in.. Blev istället så att vi stod utanför och snackade en stund innan Mike och Anna hängde med hem till mej för att kolla på Greys! :)

Idag vaknade jag upp och kunde knappt svälja. Ont i halsen. Jippy! Typiskt. Here we go again typ. Ont i huvudet och allmänt slö. Så ni kan ju tänka er hur givande och aktiv min dag varit. Eller inte. Skypat med Amanda och mamma. Sedan pratade jag en lång stund med pappa i telefon. Lyckades kolla igenom det nya avsnittet av idol och jersey shore. Sen tröttnade jag på att vara slö. Gjorde lite vettiga saker i typ 2 timmar innan jag somnade på soffan:P Anna väckte mej vid halv 7 och efter att vi insett att vi inte orkade köra 1 timme för att gå på en fest som inte verkade allt för lockande så blev det till sist brasa hemma hos Mike! Ja och där var huuur crowded som helst... Haha. Lite ironi. När Mikes pappa joinade in var vi 5 personer. Men det var trevligt ändå:)

Ska gå och lägga mej och sova nu. Även fast tankarna rullar. :P Jag vet att Anna kommer ringa imorrn och störa min skönhetssömn. Håller bara tummarna för att det inte blir allt för tidigt. Och sen håller jag tummarna för att jag inte känner mej krasslig längre. Har varken tid eller lust att vara sjuk. Sov gott allihopa! Snart vaknar väl sverige till liv. Underligt det dära. Här ska man sova och i Sverige börjar alla vakna om bara några timmar. Nä nu måste jag sluta skriva. Typ nu. God natt igen. Dröm sköna drömmar. En större bit. :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0