All or nothing!

Fy på Josefin som hoppade över att skriva inlägg igår. Men kan inte direkt säga att det fanns någon tid. Jag klev upp med tuppen för att köra till Sharon och hälsa på Sandra.. Efter att jag hämtat upp henne åkte vi till ett liknade Mall. Eller ja det var en massa affärer. Satte oss på starbucks och catchade up. Var väl sen meningen att vi skulle gå i en del butiker, men det blev bara en:P Och jag fick med mej en ny plånbok hem. Donna Karen. Dyr, men snygg! O framför allt många fack till kort! För USA är verkligen kort nördar.. Man får kort till ALLT!! :P

Sen blev det dax för mej att lämna av Sandra och begära mej hemåt.. Lite jobbigt att inte veta var och när hon lämnar Sharon. Men som det var just i det tillfället, sä var det sista gången jag fck se henne på ett tag. Men vi kom överrens om att det inte var ett Hej då! För vi kommer ju träffas igen. Och jag vet inte vad det var, men var mer upprörd i söndags när jag lämnade henne i Sharon. Nu kände jag mej lugnare. Jag har en ganska stor feeling om att hon kommer stanna i landet. Men om den feelingen stämmer eller inte vet jag inte. Jag bara hoppas :)

Kom hem och jobbade några timmar. Därefter hämtade jag upp Linda :) Vi åkte och handlade o sedan blev det såklart Tacos :) Resten av kvällen bestod av svenskt surt godis, massa snack, och till sist såg vi "hipp hipp hora":P haha! Bra budskap i filmen men den är ju bara för töntig ibland:P Filmen får en ändå att tänka till på hur jobbigt det faktiskt är att växa upp. Anyway, när filmen var klar hade klockan hunnit bli mkt och vi somnade ganska så snabbt efter det :) Så glad att jag fick en sleepover med älskade Linda! Alltid lika roligt att umgås med henne! Vi har typ 500 saker att prata om. Hade vi varit tysta i 2 min hade något varit allvarlig fel:P Nä som mina värdbarn ibland säger, she's Awesome :)

Idag har det varit jobb. Och sedan blev det lite häng med Anna o Lisen. Blev även en sväng till Situate där det smeds planer inför HELGEN!! :D Imorrn åker vi nämnligen ett gäng till New Hampshire! Ska bli sjukt skoj!!!

Oj vad långt inlägg det blev nu! :P Men eftersom jag vet att jag inte kommer kunna uppdatera förräns på lördag så kanske det inte gör något:) Ha en trevlig helg alla underbaringar där ute :D <3

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0