Truth is i am done pretending.

Så var det ÄNTLIGEN helg! Som jag har längtat! För nu är det Halloween på riktigt! Är så exited för att fira denna högtiden just i USA. Allting större. Allting mer överdrivet. Slutsatsen jag drar innan helgen riktigt dragit igång är att den också måste vara så mkt roligare :)

Igår träffade jag Linda en sväng efter jobbet. Blev middag på Fours i Norwell innan jag körde hem henne till Concord. Kan ju säga så mkt att det är tur att vi har så kul tillsammans och kan ta vara på minsta lilla stund vi får. Över en timmes bilkörning brukar ju inte vara så kul! Men när vå slår våra kloka huvuden ihop blir det ju som det blir:P Lite mindre kul var den över 20 minuters långa kön jag fick sitta i på vägen hem! Men så blir det när giriga amerikanare ska gå från 3 filer till en.. Dom som säger att skåningar inte kan visa hänsyn i trafiken ska se hur amerikanare beter sej.. Unbelievable..

När jag ändå är inne på det med amerikanare i trafiken, så hade jag en gubbe som körde rätt ut framför mej igår. Jag tutar ju såklart och då räcker han upp ett finger som kanske inte är så snällt. Ja men tack för den lixom! Men jag kan iallafall ta upp min lilla lista med "saker jag måste uppleva när jag är i USA" och kryssa CHECK på punkten "Någon som räcker finger åt mej när jag kör bil". :P haha!  


Lillen fick idag tag på min kamera, igen:P Fotade 5000 bilder på bara löven som ligger så fint i våran trädgård:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0