Truth and Time Tells All.

Åkte en sväng till Hanover Mall och gick runder innan jobb. Jag har alltid tyckt det varit ganska drygt att gå i affärer själv, men i USA är det annorlunda. Precis som allting annat:P Nä inne på Macys fastnade jag en lååång stund och pratade med han som jobbade i kassan. När jag sen kom till nästa affär så fastnade jag även i kassan där en stund! haha! Men det är det jag gillar med amerikanare, dom gillar att kallprata med vemsomhelst:) Fick iallafall köpt det sista inför Halloween! Så nu är man all set! Skönt! För jag kommer ihåg förra året då jag samma dag sprang igenom stan och inhandlade allting i sista minuten, på typ 15 min! Stressigt värre! :P Men nu kan jag vara lugn:) Nuuu ska vi bara hitta festen haha! :P

Efter liten lugn stund på jobbet åkte jag med Ida och Leyro till CheeseCake Factory! Jag åt min favvosallad och vi delade på en pumpkin cheesecake till efterrätt:P Riktigt trevligt hade vi! Även om vi blev färre än vad det var planerat! Det var ju Anna och jag som planerade att gå dit från början. Och Anna kunde inte ens komma:P Men hon är förlåten:)


Jag kan verkligen inte sluta skratta åt denna bilden som vi tog i Söndags:P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0