Simply the best, better then the rest!

Hela min lediga förmiddag har jag skypat med min underbara Jenny! Första gången på 5 månader som jag fick prata med henne ordentligt, utan att ha fördröjning på skypen hela tiden. Och det var verkligen awesome att få prata med min soul mate! Min bästa vän. Hon som vet allt om mej. Till och med mina mörkaste hemligheter. Hon som alltid varit där för mej. Hon som alltid lyssnar och finns där. Känns grymt jobbigt att vara ifrån henne faktiskt. Visste inte HUR jobbigt det faktiskt var tills jag idag föll ut i gråt, bara för att saknaden är så stor! Men som sagt. Vi får hålla ut. Vi kommer träffas snabbare än vi kan ana. :) 

So many times have I Been so afraid
And just when I Have thought I’ve lost my way
You give me strength to carry on

I promise you
I’m always there
I’ll carry you
When you need a friend
You’ll find my footprints in the sand ♥

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0