Sandra Berglund!

Sandra, lilla vän. Vi fick nästan två hela månader tillsammans. Ganska kort tid egentligen, men det känns som en hel livstid! Kände verkligen att jag hittade en riktig vän. En som jag verkligen såg fram emot att stå vid min sida resten av min tid här i USA. Men jag är glad för den tiden vi fick! Gjort många roliga saker tillsammans! :) Och dom kommer jag alltid ha kvar i mitt minne :)

Jag är verkligen tacksam för att jag fått lära känna dej! Du är verkligen en underbar person! Och vilken styrka du har i dej! Inte många människor som har en sån styrka som du. Du har varit med om mycket under din tid i USA, och jag hoppas med hela mitt hjärta att allting löser sej till det bästa för din del! Det förtjänar du!

Det är med tungt hjärta som jag ser dej åka! Vi som hade planerat så mycket vi skulle göra. Men ibland blir det inte som man har tänkt sig. Jag vet iallafall att detta inte är ett Hej då, det är mer ett "vi ses snart igen". Så vem vet vilka hyss vi kommer ta oss an nästa gång:P Och VAR! Det vet ingen, bara tiden får utvisa det!

Kommer sakna dej vännen. Och som jag sagt innan, you're not alone! ♥



♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Josse! Du är ju helt otroligt go du <3 KRAM!!

2010-10-02 @ 15:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0