Open my eyes, it was only just a dream.

Columbus day! Det var runt denna tiden för en herrans massa år sen som Columbus hittade Amerika. Och därför blir det ännu en helgdag i almenackan för USA. Konstigt nog så är alla barn ledig från skolan, men det är inte många som är lediga från jobbet. Så jag hade alla ungarna idag. Included tvillingarna. Dom har verkligen bråkat HELA dagen! Enda lugna stunden var när vi var och bowlade, tack och lov. Men annars har det varit fullt ös medvetslös. Mitt huvud har skrikigt "gå och lägg dej Josefin" medans min vilja har sagt "det får vänta". haha! Men så länge jag inte har feber och inte kan röra mej, så får jag faktiskt ta och jobba på.

Nu har barnen lite vila. Och jag passar på att njuta av den tysta timmen. Funderar på om jag ska åka och käka med Taru ikväll på Chessecake eller om jag ska stanna hemma och lägga mej tidigt som igår. Hm. Får se hur det blir. Kan vara skönt att komma ut lite! Utan ungar i bagaget.

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0