Never say never.

Kvällen igår hade jag missuppfattat rätt mycket. Anna åt med sin familj, medans jag satt hemma hos mej vrålhungrig och väntade på att hon skulle komma så vi kunde käka tillsammans:P Som det kan bli. Men bio blev det! "Life as We know it" var grymt bra! När dn kommer till Sverige, se den! Både skratt och allvar inbakad i samma film! Det gillar jag :)

Kan ni fatta att det är mitten på oktober och Bostonområdet bjuder på värsta vårvädret! Solen skiner och temperaturen är inte låg precis! Däremot så förvirrar amerikanarna mej med att redan börja sälja julpynt i mataffären.. Vilket får mej att fundera på om jag ska dra in en julgran i min lägenhet.. Hade ju varit lite mysigt! Frågan är bara var jag ska ställa den.. Gosh. Ja julen kommer nog inte komma som en chock detta året. Jag menar jag har nog aldrig tänkt på julpynt i oktober! 

Just nu sitter jag och chattar med syster Madeleine på facebook. Så min stor fråga är nu vad har hänt med mina systrar!? Den största skriver uttryck som chill och lide...till och med skabbig! Skabbig är lixom mitt ord:P haha har aldrig ens hört henne använt sånna uttryck! Och den minsta systern skickade ett mejl förra veckan där hon berättade att hennes klasskompis fått åka till ckukhuset! Behöver jag komma hem och ge dom lektioner i hur man pratar och skriver?? :P

Näää, nu ska jag "jobba" vidare. Är ju så krävande att sitta uppe i huset och bara glo medans lillen sover och tvillingarna är iväg med min värdmamma. Jag är helt utmattad! :P Njaa. Men sparar mej tills ikväll då Underbara Linda kommer och hälsar på! Förhoppningsvis blir det sleepover också :D

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: annis

haha ja de e då inte lätt när man e skånsk ;)

2010-10-13 @ 23:25:00
Postat av: Josse

Allt detta klagande om att jag är från skåne när du egentligen älskar det;P

2010-10-14 @ 00:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0